Lördag

2010-06-05 | 23:27:32 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer
Idag när jag vaknade så kände jag mig lite förkyld och gör det fortfarande, men vem som helst är väl lite förkyld ibland, hehe, eller så är det bara något tillfälligt. Kan berätta om min lördag. Klev upp, åt frukost bestående av en halv hemgjord pizza, smarrigt och drack ett glas juice, gjorde i ordning mig, åkte på ÖOB igen med mina föräldrar, var där förra helgen också hehe, men nu skulle mamma dit för att leta efter krukor, där jag fyndade ansiktsskrubb som var riktigt bra för ansiktet+ billig och luktar smaskens, köpte ansiktsmask än fast jag brukar göra hemgjord nuförtiden, men den var så billig, så spelar ingen roll om den inte funkar, nya färgglada pennor för en billig peng och en bok, fast jag köpte inte, mina kära föräldrar var rara och betalade, sen köpte vi även lite nyponsoppa, juice, soppa och sånt spännande.

Åkte till en blomaffär, där mamma köpte en massa blommor, hjälpte henne att plantera lite blommor när vi kom hem, klippte gräset tills bensinen tog slut hehe. Fixade ett traderapaket, fixade lite grönsaker till middagen, slappade, åt klyftpotatis och grillad lax till middag, smarrigt värre. Slappade ännu mera. Duschade och gjorde hårinpackning+ använde min nya face scrub+ smörjde in mig med min vanilj-äpple bodylotion som luktar smaskens!

Så kände mig riktigt fräsch och trevlig sen. Promenerade ut med Zoya med pappa, kom hem och åkte på Coop med mamma, där hon köpte tomatplantor, mums! Jag fick hårfärg+ att jag hade en 20 kronor rabattkupong på hårfärg också, wiho, ska färga håret efter jag klippt mig tror jag, ska nog klippa mig kort i Juni någon gång, tur det är så billigt på Trudes fortfarande. Grillade lite mellanmål eller kvällsfika eller vad man nu ska kalla det, Sojakorv blev det, Sanna och Robert grillade hamburgare, sen grillade vi lite marshmallows också, gick hem till Robert där vi kikade på Änglagård-Andra sommaren, drack en kopp kaffe och åt en krämbulle.

Sen drog jag hem. Nu sitter jag här i mysiga kläder och dricker en kopp Rooibos-rabarber/vaniljte och ska nog snart gå och lägga mig, eller får se när jag lägger mig. Ska upp "tidigt", jag kallar halv nio tidigt i alla fall, för att sen åka på loppis vid kvarti tio med Erika i morgon, blir trevlarns, loppis i mitt hjärta alltså! Just nu lyssnar jag på en fin liten spotifylista och ska läsa lite bloggar tänkte jag. Trevlig dag med andra ord! Som de flesta dagarna är, eller många i alla fall.



Kvällens outfit, använde mina kära jeansleggings och en t-shirt+stickad tröja på dagen innan jag duschade, mina kära jeansleggings som börjar bli lite slitna och gud vad jag älskar den där klänningen, den är så otroligt skön! Vet att ansiktet ser jättebajsigt ut, men jag tog bara en bild, för jag orkade inte ta flera bilder, innan jag bytte om till myspysiga kläder. Men det såg ännu dummare ut då jag kluddade över ansiktet i paint, så jag bjuder på den här bilden ändå+ att mina armar, ser korta och tjocka ut, men det är väl bara jag som inbillar mig, eller så är dem det, ska sluta hitta fel på mig själv jämt! PS: glöm inte bort att tävla i min tävling, där man kan vinna en rosettbrosch! :) Puss!


Linda

Åh jag skulle se på Änglagård andra sommaren igår, trodde vi hade den på DVD, men då var det inte den filmen! Skitdumt. Var inte vår film egentligen, vet inte vad den kommer ifrån men ändå! Sen skulle jag se en annan film också, Sånt är livet, men då var den överspelad med en annan film!!! Säkert mamma som spelat över den. Men den var överspelad med Parfymen som är en skitbra film så det gjorde inte så mycket :P

2010-06-05    23:35:55    http://taggtroden.blogg.se/
Catrin Garderobstankar

Vad kul att du också har en lika fin burk!



Pixxa till frukost låter ungefär hur gott som helst. Jag har också ätit pizza idag .. men inte till frukost.

2010-06-05    23:58:13    http://garderobstankar.blogspot.com/
Linda

sv: tack rara du!:)

2010-06-06    00:11:44    http://rosettflickan.blogspot.com/
Linnsejj

sv: Tack! Kul att du gillar dem c:

2010-06-06    10:48:00    http://linnsejj.blogspot.com
Little Peaché

sv: varför skulle inte ud vara fin i haremsbyxor?

2010-06-07    11:05:11    http://littlepeache.webblogg.se/
Mina

Du er nydelig i den kjolen!

2010-06-08    14:11:53    http://minismartinis.wordpress.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback