För 4 år sedan och ett år sedan idag.

2010-06-10 | 23:04:41 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
För 4 år sedan idag:

Var jag på Ulvön med min klass när jag gick i 9:an.




Såhär fint var det där.




Jag på Ulvön, 15 år i knallfärgat hår.





Jag för 4 år sedan på avslutningsmiddagen i 9:an, mitt hår var oplattat och fult haha och jag var lite bränd av solen, hej smalare var jag också.


För ett år sedan idag, så var jag bakis efter världens fest innan studenten och jag klippte håret.



Såhär stilig var jag i håret för ett år sedan och hade en stor mysig tröja på mig och lite ångest innan studenten. Nu har jag ångest över att jag inte åstadkommit något i mitt liv på ett år, förutom att jag börjat må bättre på insidan då. Kommer ett till sånt här inlägg i morgon. + att den här dagen för ett år sedan, minns jag knappt vad jag gjorde på Onsdagskvällen, jag skickade sms till någon hela kvällen och sen när han skulle hämta upp mig, så sa jag att jag var vid Willys, sen däckade jag i min säng, haha, det var tider det.

Nu ska jag gå och kika på Sex and the city på 3:an.
Puss.

Angelica

Att börja må bättre inom sig är något stort att åstadkomma. <3

Sånt är viktigt, men det är lätt att glömma bort.

2010-06-11    00:26:52    http://liillasyster.blogspot.com
Frk. Yvonne

for et fantastisk fint hus!



og fint rødt hår med :-)

2010-06-11    21:52:39    http://mittlilleskjulested.weblogg.no/troll
Stina

Ulvön är superfantastiskt fint! :)

2010-06-12    13:22:59    http://stinabrannstrom.blogspot.com
Sofia

Hihi, det gröna håret påminner mig lite om en jordgubbe! Så himla fint :D Kram!

2010-06-14    18:06:25    http://www.implodanter.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback