En massa frågor

2010-06-23 | 01:37:23 | Direktlänk | Blandat | 6 Kommentarer
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- fniss, det är så olika! finns så mycket fina killar där ute, men fin klädstil, hårig bringa, lockigt mörkt hår eller nej, nej, inte lockigt, nu fick jag ångest, jag vet inte! huvudsaken han är snygg och charmig så!

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- hahahahaha.

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- med mig själv.

4. Hur lång är du?
- 1.71

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- The Factory

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- typ står väl bara godnatt eller nått tror jag från min vän kalle.

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Smsa.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Gifta

9. När såg du senast din mamma?
- i dag

10. Icke godkänt i något ämne?
- ja.

11. Mvg i något?
-ja

12. När vaknade du idag?
- halv ett hehe.

13. Vilken är din favoritplats?
- har ingen tror jag.

14. Vilken plats föredrar du minst?
- haha ingen plats :D.


15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- inte här hoppas jag :).

16. Hur stor är din säng?
- 1.90

17. Vad sover du i?
- trosor och t-shirt eller mer eller mindre.

18. Hur många kuddar har du i sängen?
- tre.

19. Var har du bott/bor?
- bara här.

20. Tycker du om kinamat?
- typ aldrig ätit.

21. Tycker du om kaffe?
- jadå!

22. Vad dricker du helst till frukost?
- Te eller Oboy eller juice.

23. Kan du spela poker?
- nej.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- ja eller kanske inte.

25. Vill du ha barn?
- hihi ja!

26. Kan du några andra språk än svenska?
- engelska.

27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- havet.

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder eller fika!

30. Är du cool?
- haha.

31. Kan du rulla med tungan?
- haha kan väl alla?

32. Vem är den roligaste människan du känner?
- vet inte!! pappa kanske <3.

33. Vad har du för ringsignal?

- nån som finns på mobilen bara.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- The Sounds t-shirten från när jag var 12 hihi.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- eh mitt hår haha! :)

36. Kan du byta olja på bilen?
- hahahaha, nä verkligen inte.

Nä nu är det sovdags!

Puss Darlings!

/C'

sv; jodå, att det tagit slut har jag förstått. läste det inlägget & har tänkt kommentera det. verkligen skönt att det känns som en lättnad för dig, du är värd att känna dig bättre till mods med den du älskar. <3



& min vita text - ahaa! haha. det får man gå in & ändra i stilmallen vetdu ;) vill du ha närmare förklaring så kan du få det, annars skuulle jag kunna hjälpa dig & ändra färg om du vill det & litar på mig :o hehe.



sangria är .. hm, en sorts dricka, hah! påminner om vin, lite besk men ändå söt i smaken. påminner kanske lite om bål, haha nej jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva det :p men det är gott i alla fall, eh! :-)



jo, jag älskar också pussbilden. man blir varm inombords av att titta på den, ih. kärlek är så jäkla vackert, bara den är äkta rakt igenom.



2010-06-23    08:21:56    http://differentways.blogg.se/
/C'

förresten- gud så kul att du ska klippa&färga håret idag :D lova att visa bildresultat sen! jag funderar själv på att göra detsamma, men jag vill faktiskt ta ut lite av de röda pigmenten ur håret för att låta det vila. klippning är jag med all säkerhet i stort behov av nu, vågar inte ens tänka på hur slitet mitt hår måste vara i topparna så länge sen det var som jag klippte mig :$ får se hur det bli! du blir säkert jättefin i håret, tror jag :-)

2010-06-23    08:25:40    http://differentways.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

oh gillar the factory. visste itne du var så lång :)

2010-06-23    10:03:16    http://emmasays.blogg.se/
Emma

så söta svar !!

sv: tack så mycket du (:

2010-06-23    10:13:59    http://vitsippa.devote.se
Catrin Garderobstankar

Kuligt!

2010-06-23    14:43:56    http://garderobstankar.blogspot.com/
Erika

Jag kan rulla ihop tungan, men alla kan inte det eftersom det är genetiskt. Och de som inte kan det kan inte lära sig heller. Har jag hört i alla fall =)

2010-06-23    19:08:19    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback