Dagens lätta och slappa men sköna klädsel, orkade inte leta så noga, så tog första bästa.

2010-06-09 | 16:55:15 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer




Det här blev dagens klädsel efter att ha gått runt i pyjamas och tofflor halva dagen. Min champinjonsoppa och fetaoströra blev jättegod förresten, mums mums! Nu ska jag snart ringa min syster, rasta hunden lite snabbt, sen ska vi åka intill stan och hämta våra biljetter, som är reserverade hehe och sen gå runt lite på stan innan vi ser bion, uppdatering hur den var, säger jag efteråt :). Men jag tror att den kommer vara himla bra eftersom det är dom jag gillar himla mycket!

Puss så länge!

/C'

sv; åh, jag måste bara fråga - satt alla smågrejer kvar som jag klistrat på kurvertet? eller hade något trillat av? :-<



puss på dig, du är den som är rar! <3

2010-06-09    16:57:44    http://differentways.blogg.se/
/C'

kul med bio, vilken film? :D (det kanske du skriver i inlägget innan det här - inte kollat det än heh)

fin klädsel :D ÄLSKAR leopardmönstrat (a)

2010-06-09    17:02:29    http://differentways.blogg.se/
Emmapem

Du är görsöt!

2010-06-09    19:45:21   
Anonym

Åh vad kul med bio! Vad blir det för film?

2010-06-09    20:28:38   
Ingrid

Gymnasiet och hela grundskolan är ju så mycket mer än bara skolresultat. Tänk vilken stor del av ens liv man spenderat där. Det är inte konstigt att det blir känslosamt!

2010-06-09    23:43:38    http://enoughisenough.blogg.se/
elin-alice

åh, champinjonsoppa! det lät verkligen gott, och du verkar förresten jämt äta så väldigt smaskig vegetarisk mat! haha, nu blir jag otroligt hungrig av att tänka på mat så det är nog dags för nattmacka^^.

2010-06-10    00:48:03    http://medmiranda.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback