Fredagstanke

2010-12-10 | 12:40:25 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Jag borde gå och äta något nu och klä på mig, skriva ett litet brev och sen plugga massor. (dock blev det inte massor av pluggande, men i helgen så! Har ändå inget annat för mig i morgon så då jäklar ska jag lägga på ett kol!) Men herregud. Jag blev så chockad nu så jag blev tvungen att skriva det här. Jag har fått pengar. Alltså pengar. Jag trodde jag skulle få pengar den 23 December, men så tittade jag nu på pappret där det stod alla gånger jag skulle få pengar, då stod det en vecka efter kurserna börjat tidigast och nu har jag fått pengar. Ja, det här känns bra kan jag säga! Nu har jag råd att köpa dom tre sista julklapparna och betala pappa och mamma för det jag är skyldig för Oriflame. Så det känns ju bra.

Men nu ska jag gå från datorn. Bloggar mer senare kanske. Ha en bra fredag ni!

Puss!

Lenita

fint med pengar! cns brukar vara snabba.



jag har snabbsvarat och ska lägga ett brev till dig på lådan idag, så du får det på måndag! ;*

2010-12-10    13:07:34    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com
Agnes

Ååhi, din header din header din header! <3

2010-12-10    13:31:23    http://primulett.blogg.se/
Malin

Vad går du för slags kurser? Och kul att få pengar sådär helt oväntat! Skulle inte jag säga nej till just ju...



sv: Ja, Audrey Tautou gör mycket av filmen, hon är så himla bra.

Men du kan ju minst ett språk redan, så du har ju potential att lära dig ett till. ;) Själv har jag en del problem med franskan, kommer inte in i vardagen på samma sätt som engelskan gör med alla amerikanska tv-serier och what-have-you så man måste tränatränaträna för att lära sig nåt. I slutändan är det nog värt det iallafall.

2010-12-10    14:04:00    http://prassel.blog.com
andrea

man blir alltid så glad när man får lite extra pengar :)

2010-12-10    16:47:05    http://hallonkyss.blogspot.se
catarina

sv. ja fast det hjälper inte att maila, tro mig. plus att det ska fungera utan att behöva tjata på dom. pappa har ringt ett antal ggr till dom osv, men det blir inte bättre. så suckie.

men. det kan bara bli bättre? eh.

kul för dig att det flyter på. kämpa <3

2010-12-11    00:27:59    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback