En lista i brist på att orka skriva något riktigt inlägg. Fast en lista är ju ett inlägg, men lite fantasilöst kanske. Men snart ska jag skriva en massa fina inlägg. När inspirationen faller in.

2010-04-18 | 23:51:15 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer

10 FAVORITER
Färg:
Blått är fint! men jag gillar alla färger. så jag vet inte riktigt.
Mat: Vet inte, har nog ingen riktig favorit kanske, men Levis mammas langos slår nästan allt, men jag har ingen särskild favoritmat faktiskt, gillar det mesta, bara det inte innehåller kött.
Band: Kent! :*
Film: Tillsammans eller Amelie från montmartre.
Bok: Tillsammans är man mindre ensam eller Norwegian wood.
Sport: Ingen. Promenera eller cyklar bara haha.
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag tror jag.
Glassmak: Choklad! :)
Tid på dygnet: Morgon eller kväll. Svårt ju! Kväll tror jag.

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Upp och ner.
Smak: Mitt läppbalsam smakar lite i min mun eller på läpparna kanske.
Kläder: Jeansleggings, trosor såklart haha, sockar, gammal långärm och linne.
Bakgrund: Lyssnar på Motoboy som bakrundsmusik.
Nagellack: Mintgröna naglar, fast ska byta färg i morgon eller så.
Tid: Tio i tolv.
Omgivning: Jag sitter bara i datarummet, vad ska jag säga om omgivningen haha?
Irritationsobjekt: Alla dumma tankar som kommer och går.
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej.
Brutit mot lagen: Nej eller kanske det.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja, när jag var liten, inte sen dess dock, har inget badkar, så badar aldrig typ hehe.
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Haha ja!

 

 

1 ÖNSKAN: Att den här våren blir mycket finare än den förra, men det tror jag nog, jag är ju inte inne i någon depression som då. Men jag mår kanske inte så himla bäst ju nu, men det löser sig :*. Alla mår ju dåligt då och då liksom.


Angelica

sv: det ska jag absolut göra :) kram på dig!

2010-04-19    00:47:49    http://liillasyster.blogspot.com
Emma

Åh, men någon dag ska vi allt ses. <:

2010-04-19    11:30:27    http://danceinthedust.blogg.se/
yasmine

åh kent <3

2010-04-19    15:41:40    http://upprepat.blogg.se/
Little Peaché

sv: japp han är en fager man!

2010-04-21    08:01:13    http://littlepeache.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback