Sommarbild i höstrusket

2009-09-18 | 23:54:00 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer


Jag gillar den här bilden så himmelskt mycket just för att den utstrålar glädje! Jag har min fantastiskt fina klänning som tyvärr är slängt bort för den blev svarta missfärgningar på, jag vet inte hur det gick till, men tråkigt är det.  Men jag var så himla glad i alla fall. Bilden är tagen i Mariefred när vi var på semester där 2006.

Jag hade nyss badat på bilden också det är därför mitt hår är alldeles krulligt och fint haha.

Den här kvällen har jag spenderat med idol och sett på dirty dancing.
Puss.

Hannah M

Såklart jag vill ta en fika om du kommer till stockholm! Säg till lite innan bara, åh det skulle vara jättekul :D<3

2009-09-19    09:38:35    http://cirkuspojken.blogspot.com
Erika

Härlig bild!



Sv. Tack för de snälla orden, det behövs nu när jag är lite ledsen =)

Men det känns bättre idag så snart har jag förträngt allt om tävlingen, hehe!

2009-09-19    19:56:49    http://morgondimma.blogg.se/
Alexandra

Tack för alla fina små kommentarer - vad fin du är! Jag tycker att Ola borde byta efternamn till Bandola. Då hade det varit ännu finare. Och recepten har jag inte, men om länkarna funkar till bilderna kan du klicka in på bloggarna och kolla där. De flesta är från hellosugar.se :)!



Den fjortonde oktober fyller jag år! Det är massor av tid tills dess, men då fyller jag 20 och känner liksom att jag måste betona det där. Haha. Hur mycket fyller du?



Vilken vacker bild! Det där med missfärgningar har jag råkat ut för jag med. Hade köpt världshistoriens finaste klänning för en himla massa pengar - och så färgade den av sig på all den andra tvätten. Hann bara använda den en gång!



Kram!

2009-09-19    21:24:10    http://putonsundayshoes.blogg.se/
Russian Doll

åh då kanske det kommer bak-bilder i bloggen snart! :)



ja min helg var bra! :)



åh då måste du åka dit! jag var där förra sommaren, min väninna bodde där över sommaren så jag och min sambo åkte och hälsade på ett tag. underbar stad!



kramar!



2009-09-21    15:25:41    http://russian-doll-doll.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback