Tisdag

2009-10-13 | 13:11:44 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag tänkte först ta mig intill stan idag. Men ska nog dit på lördag istället. Hundarna skäller så det gör ont i huvudet och man blir galen på dem. De ser väl något bara. Jag lyssnar på fin musik och ska ta en skogspromenad ikväll, innan jag ser på lite tv program. Ska nog försöka börja skriva lite idag. Får se hur det går. Men försöka kan man alltid. Har nyss druckit upp en kopp med varm choklad och grädde. Ätit smarriga mackor och får se vad det blir till middag idag. Hoppas på något gott. Den här tisdagen kanske blir bra än fast jag är nedstämd.



På Arvikafestivalen i somras skulle jag försöka få fast tältpinnarna men det gick inte så bra, så jag tog en konservburk då gick det lite bättre och jag gör en skitsnygg min hahahahah.

Jag måste ta nya bilder. Ska göra det ikväll. Om det inte är alldeles för mörkt ute.

Uppdatering:
Självklart glömde jag kameran. Men skogspromenaden var skön!

Puss.


Sassy

Jag satt just och kollade på festivalbilder från Peace & Love!

2009-10-13    19:43:16    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback