Tävling

2009-10-16 | 17:05:27 | Direktlänk | Blandat | 10 Kommentarer
Berätta om något fint sommarminne ni har. Så väljer jag ut det jag gillar mest. Det blir nog något andra och tredje pris kanske också.

Sen får jag se vad det blir för fin liten vinst! :)

Jag har tävlingen kvar tills det har blivit en hög som svarat.

Kommentera i detta inlägg med eran mejladress eller bloggadress, så jag kan meddela er sedan.



tyrelinan

Åh, sommarminnen. Mitt finaste sommarminne var när jag var helt sjukt ångestig och sprang runt runt på emmabodafestivalen med svarta mascarakinder och mitt i allt ihop hittade en fin lundapojke. Han var också vilsen så vi var vilsna ihop och kedjerökte i mitt tält och kysstes. Det var himla fint. Undra vad jag gjort utan honom precis då? Förmodligen gått itu och druckit trettioåttaliter t-röd. minst. Puss på dig, lisa!

2009-10-16    18:43:58    http://tjugotva.blogg.se/
Hanna

Åh, hm.. Sommarminne.

Jag måste få be om att återkomma!

2009-10-16    20:43:37    http://helh.blogspot.com
sofia schöön

jag minns sommaren när jag var typ... 14, och fick min första kyss. det var en sådan där dimmig liten sommarnatt som luktade gott, och en sådan där liten, fjunig sommarkyss som egentligen var mer som en puss... <3

förresten, jag tycker din blogg är så himla gullig!

2009-10-16    23:43:27    http://hellozimzim.bloggspace.se
Erika

Mitt bästa sommarminne är från barndomen.

Våra grannar hade en sommar hand om tre sommarhästar från en ridskola.

Varje dag sprang jag dit och red omkring i hagen. Jag hade värsta träningsvärken efter de första dagarna men det hindrade inte mig från att gå dit.

Sommar och sol och hästar = toppen =)



En annan sommar som vuxen var en där den började med att ett kort förhållande tog slut. Jag var helt förstörd och alla planer för sommaren var helt borta naturligtvis.

Men genom det förhållandet så hittade jag två vänner och med dem spenderade jag den sommaren. Jag saknar fortgarande den sommaren. Mycket bad, grillning, surströmmingsätning, nattdopp mm. Sen så var jag en idiot och förstörde vänskapen men det är en annan historia.

2009-10-17    19:02:49    http://morgondimma.blogg.se/
anna

mmmm, ett sommarminne.

jag väljer dig - sommaren 2006!

jag hade precis tagit studenten från världens jobbigaste gymnasieprogram. jag & linnea var tillsammans. då hade hon fortfarande långt rött hår och en dag låg vi i stadsparken i jönköping och åt jordgubbar. hon hade på sig sin vita klänning med nyckelpigor på och gula strumpbrallor. och hon är lite allergisk mot jordgubbar, men vi åt ändå (för det är ju så gott) så hon nyste ibland. där låg vi, hon på mage och jag på rygg. solen sken för allt vad den orkade och jag var fräknig och förälskad så att det sprängde i hjärtat. vi pussades och pratade och då, då bestämde vi att vi skulle flytta till london i september. september kom och vi flyttade, fortfarande så kära att romeo & julia skulle bleknat i jämförelse. sen tog sommaren slut. men inte minnena.

2009-10-18    20:08:33    http://splashingthewine.blogspot.com
panda

ett fint sommarminne är självklart arvika i sommras! det var mys och jag är glad över att jag åkte! puss

2009-10-18    20:12:19    http://pandawhore.blogspot.com
Rebecka

Jag vet inte vilket som är mitt bästa sommarminnne, men bland de bästa är alla de gånger jag och min bästis suttit uppe och pratat bort hela nätterna. De gånger vi upptäckt att vi missat den lilla stunden solen är nere och att det nästan inte är någon idé att försöka somna eftersom det är så ljust ute. Ja, något sånt.

2009-10-18    22:20:21    http://stormsteg.blogspot.com
Russian Doll

Sommaren för 2 år sedan. Midsommar. Jag och ett gäng av mina bästa vänner tillbringade helgen på en väninnas landställe. Vi satt och hade picknick på gräsmattan runt midsommarstången och alla firade och dansade. Så börjar det ösregna! Alla försvinner utom vi! Vi kurade ihop oss och byggde på något sätt ett nästan tält av picknickmattan och satt alla därunder och gosade och fortsatte att äta vår matsäck! :) Typiskt svensk midsommar att det ska regna! Men vi gjorde det bästa av situationen. Det var så mysigt!

2009-10-19    10:42:53    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
Sassy

Ett av mina bästa minnen från i somras var när jag och en av mina bästa vänner var på Peace & Love. Det kändes som om vi var i en helt annan värld, en sorglös värld där vi bara hade roligt, där det spelades underbar musik, det solen alltid sken och där alla var snälla och vänliga. Vi njöt av tillvaron som om den riktiga världen inte fanns och vi ville aldrig åka från denna värld!

2009-10-19    18:39:41    http://eurotrash.blogg.se/
Lisa

Jag kommer aldrig att glömma när vi hämtade min hund. Jag hade haft sommarlov i två dagar och så skulle vi hämta en söt liten valp. Jag var så himla glad och när jag vaknade på morgonen kändes allt så spännande. Äntligen!! liksom. Vovven är nu 2 år och heter Molle. Han är världens finaste. :)

2009-10-19    20:59:34    http://llisabs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback