Lördag

2009-10-10 | 19:32:52 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Igår på festen hann jag aldrig bli full för det var en liten busig flicka som snodde massa vin utav mig, men det gör ingenting. Man blir busig ibland på fyllan. Men jag blev lite mysig bara och festen var trevlig! I dag var jag i Umeå och shoppade lite, det blev en fin t-shirt och ett fint linne, blåbärsdoftljus och blommiga muffinsformar och av Carro i födelsedagspresent i efterskott fick jag två jättefina glas från lagerhaus och spexiga plåster. Sen åt vi mums mat på mums pizzerian. De har grymt god pizza där. Nu är jag bara trött och ska kanske se på en film ikväll om jag inte somnat innan dess.

Hoppas ni haft en fin lördag.



Jag har inte tagit någon ny bild och bjuder därför på en gammal fin bild.

maria

ja absolut!

du har himla bra blogg också, sitter som klistrad och tittar igenom hela arkivet!

2009-10-10    19:38:22    http://mkfs.blogg.se/
Hanna

Fin bild.

2009-10-11    19:37:59    http://hannafialotta.blogg.se/
M A L I N

Fin bild!

2009-10-11    20:46:08    http://malinrosander.blogg.se/
ingela

förlååt jag blir kleptoman när jag är påverkad :( du ska få av min dricka nästa gång vi är på fest tillsammans :) kram!

2009-10-24    20:45:53   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback