En sån där onödig lista.

2009-10-27 | 14:27:37 | Direktlänk | Blandat | 6 Kommentarer

Du heter: Lisa fast Johanna i andra namn.
Smeknamn: Majs förut, men nu vill jag bara heta Lisa!
Låt som när du är ledsen sörjer till: Hm,ingen särskild.
Vad tror folk om dig? Jag vet inte?

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mitt hår ibland.

Vad säger du för att imponera på någon?  Att den är snygg haha.
Hur imponerar man på dig? Säg att jag är snygg om du är snygg, så kan vi hångla ok?

Brukar du skratta för dig själv? Ja,ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag orkar inte gå och hämta mobilen haha.
Var bor du? Örnsköldsvik
Trivs du där? Mjorå, men skulle gärna flytta.
Äger du några Converse: Gula slitna.
Brukar du bli för full: Nej inte ofta i alla fall
Är du allergisk mot något: Kiwi har jag upptäckt på senare dar.
Har du haft sex idag: Haha nä.


Nästa mål i ditt liv: Få ett jobb, flytta härifrån?
Hur svarar du i mobilen: Det är olika, jag ser ju vem det är som ringer, så jag kan nästan säga vad som helst beroende på vem det är.
Vem ringde du senast? Sanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle komma hit och käka.
Antal timmar sömn inatt: Jag vet inte.
Sov du ensam: Ja.


Brukar du komma i tid: Oftast.
När mår du bra: Bra sömn, fina människor, något fint att göra just den dagen och god mat.
När blev du fotad senast: Jakob fotade en ful bild på mig i fyllan som är raderad.
Hur känner du dig nu: Frusen, lite ångest.
Vanligaste färg på dina kläder: Färgglatt. Jag har massa olika färger ju.
Vad tycker du om dina fötter: Haha jag vet inte!
Vad saknar du: Någon att vara tillsammans med som vill vara tillsammans med mig.
Hade du en bra kväll igår: Inte så värst.
Favoritdryck på morgonen: Te eller varm choklad.
Rakar du benen: När jag orkar så.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika, oftast för sent.
Är du blyg? Det händer.


Sysslar du med någon idrott: Promenerar haha.
Vill du hellre ha mail än brev: Det beror på, brev av mina fina brevvänner är fint, men mejl är också fint. Fast man ska inte börja brevväxla med någon man inte alls känner, för jag insåg nyss att jag och han hade inget gemensamt, så då är det bara att sluta brevväxla. Men med mina andra brevvänner går det fint.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm, jag vet inte!

Har du spytt offentligt: Ja
Är du nöjd med ditt liv: Nej inte ännu.
Är du bortskämd: Nej eller lite!
Vad gör du i morgon: Det vet jag inte. Men det återstår att se!
Vad är det värsta du vet? Homofober,mobbare, elakhet,djurplågeri,pälsar och annat som jag inte kommer på nu.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning, men Hanna Friden fast hon är väl inte så himla känd? Men hon har en stor blogg i alla fall och vart med i tv hehe.
Vad längtar du till? Sommaren ett tag kvar dock.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Massa olika. Just nu ett ifrån Wella.
Vad är det finaste du fått? Måste säga som Cissi Wallin här. Livet! Tack mamma och pappa!
Hur gammal är du: 19
Du samlar på: Fina muggar och glas eller samlar och samlar, de är ju bra att ha när jag fltytar sen också.


Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag skriver istället eller gör något annat.
Gillar du golf: Haha nä.
Vilken tid gick du upp idag: Alldeles för sent.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Det minns jag inte, men lite i söndagsnatt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa,flytta, ge lite till fattiga barn,shoppa.
Bär du glasögon eller linser: Inget dera, jag har bra syn!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika.


Vill du gifta dig: Jag vet inte.
Vill du ha barn: Kanske.
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Ibland
Är du flygrädd: Nej, men har aldrig flugit heller så haha.
Hur vig är du: Inte så värst vig va.
Är du musikalisk? Inte direkt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller juice.
Tror du på ett liv efter döden: Nej och det är väl just det som gör att jag kan bli tvärrädd för döden vissa nätter. Ja, det är bara just på nätterna döden hoppar upp i huvudet.
Tycker du om sushi: Aldrig smakat riktig sushi, bara hemgjord, men den var god.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn!
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp! :)
Har du tandläkarskräck: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej och har aldrig gjort.
Senaste låt du hörde: Det minns jag inte. Någon låt igår.


Jonas

åh, jag snor den här listan av dig och gör det senare :)

2009-10-27    15:58:36    http://jbn-jsbn.blogspot.com/
Kalle

jag blir lika imponerad varje gång man ser eller läser en sän här grej, måste ta en vecka att skriva ihop :D

2009-10-27    18:01:57    http://www.vibbkalmar.se/bloggar/kalle-nilsson/
anna

alltid kul med listor :)

2009-10-27    18:06:41    http://addspirit.blogg.se/
Sofia

SV: jag hade tänkt att säga tack.. men nu kan jag inte ens det.. för du är så himla mkt finare, rött hår är det absolut finaste, och din header är aldeless underbar... så nej -DU är fin!



Och listor är väl aldeless jättetrevligt?



vad ska du göra ikväll?

2009-10-27    20:21:20    http://www.implodanter.blogspot.com
Hanna

Jag brukar alltid hoppa över att läsa listor, men dina läser jag faktiskt! ;)

Vad hemskt att vara rädd för döden. Usch. ><

2009-10-27    20:55:26    http://helh.blogspot.com
Emma

Jag snodde listan :)

2009-10-28    19:23:16    http://onthemoonwithsteve.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback