En lista

2009-10-14 | 16:43:04 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Eftersom jag inte har någon särskild blogginspiration så blir det en liten lista.

DAGENS VILL HA:
Glädje,kramar,fest,inspiration, mer ork

DAGENS KLÄDSEL:
Äckliga mjukisbyxor, t-shirt och en mysig kofta. Fast ska byta kläder till långfillingar och annat varmt sen när jag går ut med hunden senare i kväll.

DAGENS SMINK: Inget.

DAGENS FRISYR: Rufsigt. Hade världens morgonfrisyr när jag vaknade i morse och det ser väl inte så jäkla bra ut nu haha.

DAGENS HÄNDELSE:
Bakat tigerkaka och gott bröd.

DAGENS LÅT: Ingen särskild.

DAGENS PLANER:
Promenera med hunden senare ikväll, titta på tv, läsa mer i Kafka på stranden senare ikväll, kanske se någon film eller skriva lite, nörda dator som vanligt haha.

DAGENS SAKNAD:
Närhet

DAGENS DUMMASTE: Ingenting alls faktiskt.

DAGENS SJUKA:
Inget.

DAGENS DROG:
Inget alls ännu, men te brukar jag droga ibland. Det är ju mitt beroende.

DAGENS ROLIGASTE: Tror att Bonde söker fru kommer bli dagens roligaste då man får se 42 åringen dejta haha. Stackarn!

DAGENS FAVORIT:
Gott bröd och god kaka!

DAGENS KÖP: Ingenting alls. Har ju bara vart hemma ju. Fast man kan ju shoppa på internet också men i alla fall.

DAGENS HUMÖR:
Lite smådeppig och less på mig själv, uttråkad.

DAGENS ORD:
Inget särskilt ord alls.

anna

mmmmm, murakami. världens bästa nästan <3

2009-10-15    00:48:21    http://splashingthewine.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback