Söndag

2009-05-24 | 22:19:23 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer


Jag sov länge, åt potatisgratäng till frukost och två rostade  mackor med ett glas iste till, sedan satte jag mig ute i solen och skrev mitt första brev till hallonte finaste flickan. Nu har jag vips fem brevvänner, finast. Varav 2 av de har jag träffat. Drack iste igen, dagens drog: iste, så himla gott!


Dagens klädsel min fina rödakorset klänning sen 05, ett par leggings jag hittade i garderoben, de är ljusblå egentligen, men ser vita ut och men utav mina fina vår/sommar jackor.

Stör mig dock på mina ben, bara för att bilden är tagit så nära ehe.

Om det är något som är härligt så är det att gå omkring barfota på tomten, jag älskar det. Var dock inte så kul en gång då jag gick barfota ifrån stan för att jag hade så ont i fötterna, då vi hade gått gula leden med skolan, jag är alltid rädd att man ska kliva på någon glasbit eller så.

Dagens sysslor: strykit, dammsugat mitt rum,fixat med lite småsaker, rastat hunden, slappat ute i solen, rengjort mikron,beställt två böcker och två skivor, åh vill ha de nu! :*. Sen har jag sysslat med mer också tror jag.
Pussar.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback