Söndag

2009-05-17 | 09:41:30 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Spenderade gårdagen med att sova länge,cyklade sedan hem till min syster och softade, sen på kvällen grillade vi hos Bella. Jag grllade lax och det är självklart godaste fisken! Drack öl, promenerade ner på stan eller jag cyklade och jag kom in där det var 20 årsgräns, det var fint, sen spenderade jag resten utav natten hemma hos fredrik med en massa skitsnack om allt och inget.
Ingen sömn i natt inte, därför jag fryser som fan nu och funderar på att äta något. Ska försöka vara vaken så länge så möjligt, dumt att somna nu, så man sover bort hela dagen och inte kan somna ikväll. Måste ta beslut idag också och jag må säga att solen är himla fin och att det var varmt och härligt ute, när jag cyklade hem.

Jag önskar att allt kunde vara lätt, tyvärr är det inte det och jag bör gå dit, för att börja må bättre, fast jag tror inte det är så enkelt...

Vilket fantastiskt djupt inlägg detta blev eller inte, jag skyller på sömnbristen. Dessutom är det skitsöndag idag och vettifan skulle vilja slänga alla problem och tankar i en jävla hög faktiskt så de bara försvann.

Inatt så sa fredriks bror att jag inte har nått självförtroende eller fredrik med, det är ju tyvärr sant, jag sa lite saker som antydde på det, som att jag är ful och kan inte ragga och lite annat. Nåväl en dag ska jag också få mig ett självförtroende och en bättre självkänsla, den där jävla meningslösa kursen hjälpte ju inte, eller var jag där mycket? Nej, men de gångerna jag vart där, har det inte hjälpt. Bara sånt man redan visste liksom sa läraren.

Sedan pratade vi om tjockisar osv, och jag berättade om att jag skämdes när jag skulle köpa chips och sånt förut och det gör jag nog fortfarande ibland också, just för att jag ser mig själv som tjock väldans ofta, än fast jag är normalviktig. Men det är bara för att jag vart tjockare som jag ser mig som så, tror ibland att jag ser ut så som jag gjorde förut, än fast jag inte gör.

Jag har lyckats göra illa min stortå också, aj säger jag på nageln, den har väldigt fina färger nu, huhu, klantig jag, inte lätt när man är full höhö.

Oj,vilka blandade tankar det blev i detta inlägg, men så kan det gå, tankar är fint.

pelle

fryser du av lite sömn? vad... lustigt ;D

2009-05-17    11:20:24    http://pellespersonliga.se
tilda

åh gud vad gott med lax!

2009-05-17    14:08:42    http://ttille.blogg.se/
pelle

Tufft! Fast det där efter festivaler känner jag igen. Faktum är att jag brukar bli grymt förkyld av att vara på festival. Men det är väl bara att vänta.

2009-05-17    17:45:45    http://pellespersonliga.se
Malin

du kommer fixa det här, lisa! jag tror på dig, och om du vill så får väldigt gärna smsa mig så kan jag peppa upp dig lite imorgon (skrev mitt nr där man kan skriva e-postadressen).



hur gjorde du illa stortån söto? :' haha.

åh, det vore så fint om du kunde komma hit eller så åker jag till dig, jättejättefint. och du? du gillar brevvänner va? JAG VILL VARA DIN BREVVÄN! jag älskar att få brev och det känns som julafton varje gång det finns ett vykort/brev/vadsomhelst adresserat till just mig. hähä KRAM <3 (svammelkommentar)

2009-05-17    18:56:18    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback