Se framemot

2009-05-15 | 14:35:10 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
  • .Hoppas jag får besked om sommarjobbet snart
  • . Studenten om jag tar mig så långt, är jag duktig, men det bör jag göra, från och med måndag ska jag alltid vinna över mig själv.
  • Bal
  • ARVIKAFESTIVALEN <3
  • Jobba med gamlingar (ifall jag får jobbet förstås)
  •  Åka till Gävle och hälsa på Malin, ifall jag har tid.
  • Åka till Eskilstuna och umgås med finaste lenita, ifall det går
  •  Skåne kanske
  •  Gå barbent!
  •  Cykla!
  • Vin och fylla med trevligt folk
  • Sommar helt enkelt
  • Bada!
  • Gå barfota
  • Sitta ute med ett glas saft och läsa fina böcker i värmen
  •  Börja leva på riktigt
  • Hösten:
  • Eller fortsätter jobba om allt går fint, om jag får jobbet som sagt, heh
  • Ingen aning om vad som händer, blir antagligen en slacker och sen pluggar nått till våren, eller pluggar upp något om jag måste det
  • Fylla år
  • LEVA
  • Nån gång:
  • Bli kär i någon så där lyckligt och fint kär
  • Bli lycklig inombords

Annie

jag älskar så många delar av den här listan

2009-05-15    16:49:37    http://anniehalje.devote.se
Jonas

Låter som du har smaskiga planer.

Och nu när du har gått ut får du läsa distans på komvux!! Det ska även jag göra till hösten, jag behöver distans! Inte nå jävla äcklig gymnasieskola!

Så jag kommer inte ta studenten, men det gör inte så mycket. Jag kommer bli klar i mars istället! Så det glädjer mig :)

2009-05-15    16:54:14    http://www.taza.se
M

det låter väldigt fint! :* ja, jag har fått brevet! yay. ska skriva tillbaka nu. hihih.

2009-05-15    17:18:13    http://chokladstaty.blogg.se/
Anna T

Allt det låter väldigt fint ^^

2009-05-15    22:53:34    http://www.annatjernstrom.webb.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback