Måndag

2009-05-18 | 12:12:28 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
I dag bröts isen, det känns skönt, nu har jag 2 arbeten jag måste färdigställa, jag hade ju egentligen ingenting att vara orolig för? Men så kan man tänka i efterhand. Det är soligt ute och jättevarmt men jag sitter inomhus med kent i öronen och försöker skriva. Är trött än fast jag sovit himla bra inatt och nu ska jag fördriva tiden i 2 timmar innan jag börjar igen och försöka få något gjort. Hoppas på att jag får ett paket idag och brev :*, det vore herrans fint! Ska hämta ut min kjol idag också, hoppas den sitter fint!. I helgen ska jag nog skaffa lite mer kläder,accesoarer till studenten,balen, det blir fint det med, bara jag hittar något! Och nu är det bara 2 dagar, sen helg igen, och sen skola igen och nu har jag tagit nya andetag och ska försöka klara utav allt. I dag var det potatisbullar på skolan och det är ingen hit, men går alltid ned i magen. Känns fint att gå till kuratorn på onsdag också och säga att jag är på bättringsvägen. På onsdag ska jag ju bara till kuratorn sen är jag helt ledig, det är trevligt.


I dag gick jag hem i solskenet och värmen det var underbart och det var även underbart gott att äta kallrökt lax och potatissallad till middag idag och krämbulle i efterätt, mums görgött!. + att jag kunde ha kjolen jag hämtade ut, den var lovely, måste hitta nåt jättefint att ha till också! Jag kommer vara unik på balen utan balklänning, men det är tur det. Man ska inte va så tråkig. Man kan ju lika gärna ha en fin kjol ju!

Hannah M

Ja det värsta man kan ha är en såndär sidenjkänning med matchande sjal i samma färg som ALLA alltid har. Som alltid kostar massor.

Hittade min klänning för 250 kronor och den är ljuvlig och second hand så ingen hade en liknande. Kjol låter fint tycker jag! puss

2009-05-19    00:42:42    http://cirkuspojken.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback