Lördag

2009-05-09 | 12:48:46 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Ensam hemma, ingen har tid att umgås, dåligt väder ute eller ingen härlig sol, så jag ids inte ta en långpromenad med min finaste hund, sitter och slappar i mina pyjamasbyxor fortfarande. Har ångest eller har dåligt samvete över att jag inte ska göra en sak, för att jag inte klarar utav det längre, då mitt psyke är hipp som happ som det är. Då jag inte tror på mig själv, går den saken inte så himla bra att göra. Jag längtar tills jag får må bättre igen eller när jag gör det menar jag och börjar tro på mig själv lite igen och inte tänker att jag är dålig,värdelös och såna dumma tankar, aj på dom.

I dag ska jag baka, promenera med hunden, göra fint här hemma och äta god middag, ska ringa ett telefonsamtal och beställa mat, det är ett stort steg för mig, jag som har telefonfobi att bara ringa ett sånt enkelt samtal. Skulle gärna äta bananplättar till lunch, men har inga blåbär, jag som ville ha blåbärskeso till. Så får väl hitta något annat smarrigt att fylla min mage med.

Men nu ska jag gå och försöka göra någonting utav dagen och aktivera mig, så inte herr ångest kommer på besök allt för mycket.

beabea

sv: Möte med rektorn och föräldrar och sådant?

Det kommer gå jättebra. Jag har varit på tusen sådana. Ingen fara:*

2009-05-09    13:02:56    http://peterstormare.blogg.se/
bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr

Anni

åh, jobbigt. hoppas det blir bättre snart.

Kan tipsa om "självkänsla nu" av Mia törnblom...men det kanske känns väldigt långt ifrån något du orkar läsa nu.

Men för mig har det hjälpt, trots att allt varit jättejobbigt tidigare..



hoppas du får en ganska bra dag ändå!.

stor kra,m

2009-05-09    15:14:38    http://anni-stjarnkonst.blogspot.com
bitte

säker på att du gjort allt rätt? hittar dig inte



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback