Lördag i bild

2009-05-03 | 00:26:29 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer

I dag var det sådär varmt och härligt igen, jag började dagen med att cykla intill stan eller till Robert för att träffa systeryster och sedan träffade jag Carro efter en halvtimme på stan, vi tog en fika på waynes ett tag senare efter vi promenerat runt ett tag, jag drack en god smoothie.


Jag var sugen på glass också så sedan åt vi en glass också, mums!, årets första mjukglass :).


Sanna fixade i ordning håret, efter vi hade vart på stan, fick vi skjuts av min pappa till lidl där det köptes lite öl och jag köpte jättegoda billiga chips, när vi kom hem till systeryster så fixade hon sig lite, sedan cyklade vi i väg eller jag cyklade iväg men skjutsade henne så snäll som jag är! När vi kom till Robert så tatuerade han för fullt och sen beställde vi god mat, jag beställde falafelrulle som var megagod!


Robert är full i fan.

Sedan skulle de ut på krogen vid tio i tolv, på krog där det är över 18 så klart, så då var det för mig bara att ta mig hem, men en trevlig lördag blev det :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback