Lite lördagsbilder

2009-05-09 | 23:03:08 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer

Min goda frukost.


Beställde räksallad ifrån Safari men den var inte lika bra den här gången som förut, inga goda ägg, som ni ser, typ blåa men resten var najsmajs och satt fint i min hungriga mage. Fick ju en hög med bröd i alla fall.


Mina föräldrar var på IKEA idag men dom hittade dock inte de fina muggarna jag skulle ha därifrån, men jag fick fina burkar, en termos, ett doftljus som luktar jättegott och en fin skål.


också denna fina lampa som nu sitter i mitt fönster.


Jag gick på willys när jag skulle rasta hunden idag, där hittade jag två fina böcker som var på rea, bob hansson <3.

I dag har jag spenderat min dag med en himla massa saker, plockat ur diskmaskin+plockat i, torkat skåpen i köket, rengjort spisen så den är jättefin, dammsugat, promenerat hunden 2 gånger, cyklat och hämtat min mat, renbäddat, sett på tv,bakat muffins, fotat,tagit in tvätt+ sorterat tvätt och såna saker. Nu sitter jag här med ångestklump i magen och dumt att det ska göra så ont jämt och för att jag ska få så dåligt samvete över att jag inte klarar utav det där längre, då mitt psyke inte alls är bra. Jag skäms ju. Jag har ju klarat det förut. Fan. Tänk om allt inte behövde göra så ont jämt.

Men en dag blir jag hel, det kommer bara ta lite tid.

Hannah M

åh jag bara älskar bilder på mat och framförallt på frukost. frukost är typ..det bästa som finns, kan äta det när som helst på dygnet. haha

2009-05-10    00:27:56    http://cirkuspojken.blogspot.com
Cornelia

Så sjukt att jag känner igen mig i allt det där du säger. Eller egentligen inte, men underlig slump att jag hittade din blogg när jag gjorde.

Det jobbigaste för mig är att kompisarna runt omkring en har så svårt att förstå. Tror att man bryter ihop, skriker, gråter, inte vill umgås osv. med flit och inte tror att man försöker tillräckligt.

Klart att det blir bättre, även om det inte känns så ens de bättre dagarna.

Om jag håller tummarna för ditt måndagsmöte, så håller du tummarna för mitt? :)

2009-05-10    10:14:30    http://knacktspader.blogspot.com
A. Hörnfeldt

Tack för din förståelse :) _och ja, snälla kan vi inte göra det?

2009-05-10    10:49:48    http://antonhornfeldt.blogg.se/
Cornelia

Åh... men du! Jag säger och känner exakt samma sak. Det är ju det som är den jobbigaste biten. Antidepressiva jämnar ut humöret lite, men de ser ju inte till att man... tja, att man slutar känna skuld, slutar tro att man kan läsa andras tankar om en och slutar vara hård mot sig själv. Det är aslöjligt, men jag har börjat säga snälla saker till min spegelbild, för jag vet att det så småningom kommer att funka, bara man har lite faith in it.

Du kan få min msn, om du skulle vilja prata lite mer?

[email protected]

2009-05-10    12:48:29    http://knacktspader.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback