Lenita

2009-05-24 | 22:55:58 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Skulle bara säga att jag saknar dig så det gör ont. Tiden har gått så snabbt. Vill laga mat med dig, umgås, hitta på roliga saker och så. Jag hoppas verkligen att jag kan ta mig till Eskilstuna i sommar, men det tror jag att jag kan :). Dina brev gör så att jag saknar dig lite mindre i alla fall. För dina brev är finast.



Vill också dricka te med dig, äta popcorn,festa, promenera, ha picknick och sånt. Du är en sån himla fin vän. Som bor alldeles för långt bort, men du är fortfarande en jättefin vän.

Puss på dig.

lenita

åh, vad glad jag blev när jag såg det här. du är så fin, min kära vän! jag vill göra allt det där med dig med och jag hoppas verkligen på att vi ses i sommar. idag kom ditt brev föresten. finfint. jag saknar dig himlans mycker, mer, mest! <3

2009-05-25    18:19:23   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback