KLAGAAAAAAAAAAAAA

2009-05-29 | 00:10:21 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
JAG KAN INTE SOVA
FÖR JAG HAR ONT I MAGEN
OCH MÅR ILLA
OCH TÄNKER FÖR MYCKET

FAN OM JAG FÅR MAGSJUKAN
FÖRST TRODDE JAG ATT DET VAR LINGONEN SOM DÖK UPP
MEN NÄ

MEN PAPPA HAR JU MAGSJUKA SÅ MAN VET JU ALDRIG
HOPPAS INTE

SKA GÅ OCH FÖRSÖKA SOVA SNART IGEN!
BAJS!

Jonas

stackare!

hoppas verkligen inte du får oturen att få den!

men alltså hur kan den komma nu? hoppas det bara är någon magförgiftning han har åkt på så du slipper få den!

blä, jag kan inte heller somna, jag typ är rädd!

2009-05-29    01:00:16    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback