Fula miner

2009-05-23 | 01:25:09 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer


Jag ville inte vara med på bild för jag såg inte klok ut.


Jag hade skrattat mig röd i ansiktet och såg helt galen ut.



Sen blev jag någon annan, det här ser ju inte ut som jag i alla fall.



Sen skulle jag göra något med kinderna och fortsätta att inte se klok ut, nån dag ska ni få  den fulaste minen utav alla.



Sen skulle jag spela utvecklingsstörd, jajaja, jag är elak ibland, men jag har faktiskt ingenting emot utvecklingstörda, det är ju inte deras fel, men ibland driver jag med allt, speciellt när jag är trött och helt sjukt flummig.

Shelley

Sv: Åh tack! Ja, gör det! :D

2009-05-23    03:05:42    http://shelleyochjoachim.blogg.se/
Anna T

Hahaha asså trean är ju den typiska underbara Lisa minen xD

2009-05-23    11:53:51    http://www.annatjernstrom.webb.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback