FREDAG

2009-05-22 | 14:59:38 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
JAG HAR BRÅTTOM
DET ÄR SOL UTE
JAG HAR RÖTT LÄPPSTIFT
Känner mig lite fin

Min hjärna tänker bara på en sak, det hända mycket på en natt, jag har skapat mig en fin hemlighet!
Nu ska jag cykla till staden och ha en superfin dag med min fina carro vän!

PUSS PÅ ER!

Uppdatering: 
Jag är sugen på te, ska kanske ta mig en kopp. Är himlarns trött, då jag la mig i morse och sov bara några timmar. Satt och pratade med någon om den där hemligheten som jag skaffat mig. Ätit ben och jerrys och är sugen på chips, ska fetta lite chips kanske.

Hittade ett par fina tygskor idag på second hand för endast 65 kr och fina hårspännen på H&M. Har alltid velat ha ett par röda skor så det passade mig finfint.



Fina rosetter och skorna gör sig inte rättvisa på den här bilden, ni får se dem på mina fötter någon gång också! :)

Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

du ska känna dig fin :)

2009-05-22    20:25:24    http://tjelsi.com
Anna T

Ååh jag vill vara i Övik nuu ju!

2009-05-22    20:53:08    http://www.annatjernstrom.webb.se
lenita

cpsnygga tygskor!

2009-05-23    01:11:41   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback