Fredag i bild.

2009-05-02 | 02:35:42 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
I dag sov jag bort dagen, tog det lugnt, klädde på mig och hjälpte pappa ute och det var varmare än varmast, helt underbart!, sedan har jag cyklat en massa och tryckt i mig en massa onyttigt + gjort lite till, men jag har haft en fin dag på det stora hela.


Inga bilder en gång i timmen men bilder ändå, någon gång när jag har lust ska jag ta en bild i timmen, bara för att.

Nu har blommorna börjat dyka upp igen.


fina blommor.


Jag fotade lite i min tristess och det var underbart att kunna gå barbent utan att frysa, var 20 grader i solen idag och det
är liksom bara maj ännu.


Jag hade min fina klänning på mig idag, som firar fyra år snart, det är nog det klädesplagget jag har haft längst tror jag.



Sitta på broräcket kan man alltid göra.


Sedan i min tristess så cyklade jag hem till min syster bara för att jag hade så tråkigt och ville umgås med henne, här är hennes fina lilla snigel. Vi kör en gissa vad det är sak, så vad tror ni att det är? Lätt att lista ut men iaf...


Hon har en väldigt spännande utsikt från balkongen eh.


hon har även en fin matta och en fin sak i sin blomma på balkongen, jag upptäckte att min syster är den enda som har en fin balkong i lägenhethuset, typ ingen annan än henne som har hemtrevligt där, dom flesta har ingenting på deras balkonger, mest skrot faktiskt. Eller en burk full med cigaretter, mysigt värre.


Dom här som hon har ifrån lagerhaus är himla söta.


Sedan drog vi hem till Robert efter jag hade diskat hos henne, väntat på henne, skjutsat henne på min cykel, vart inne på ica kvantum och sen kom vi dit och då nördade han tv spel och var arg på tv-spelet haha.


Vi köpte fika på ica kvantum som vi fikade till svenska hjärtan, åh så bra serie <3.



Min syster skulle ha ett nytt piercingsmycke, så jag passade på att beställa ett jag med+ reservdelar och ett par nya kinaskor, då jag slängt mina som var lite söndriga och sunkiga, så nu köpte jag ett par fina röda. Åh, ännu mer paket att längta efter! Så himla fint när man har köpt saker och ser framemot dom, det är det som är så bra med internet, man hinner längta efter sakerna och blir extra glad då man får dem! :)



Min syster somnade så klart och när jag försökte väcka henne sa hon något så roligt som
" men aj, du sliter ju sönder mitt anus"
Där av mitt skratt på bilden.

Sedan såg vi ett till avsnitt av svenska hjärtan,pratade och jag försökte väcka henne gick inte så bra nej,nej, cyklade hem och hamnade här och nu är jag opepp på det mesta ungefär, så det kan bli. Hoppas på varmt och fint i morgon igen gör jag med!

Puss på er ni fina.



Michelle

så väldigt fin klänning :'> din klädstil asso! jag är lite kär i den faktiskt.

2009-05-02    12:37:52    http://chokladstaty.blogg.se/
Sassy

Din klänning är så söt!



Jag gillar kinaskor, men jag blir så himla svettig i dem, så jag använder aldrig mina...

2009-05-02    13:09:17    http://eurotrash.blogg.se/
hjartesmil

fine du, kvar har du bestilt kinasko fra?

2009-05-02    13:59:23    http://hjartesmil.blogg.no


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback