Fint

2009-05-26 | 21:57:36 | Direktlänk | | 2 Kommentarer


I dag fick jag en fin skjorta som jag väntat på ett bra tag, men den var för liten där nere vid magen, så jag ska ha den öppen bara till något långt linne eller vad som helst. Den är fin,fin! :). Mitt nya uttryck är fin,fin fniss.



Fick två skivor från CDON idag, snabb leverans! En med Velvet Underground och den andra med Magnetic Fields.



For på stan tillslut ändå sisådär två timmar senare, men var bara tråkig.
Handlade en fin mugg på rea, så nu har jag en blå och en grön, massa fint och en plastmugg som jag ska ha på arvika :).

circus em

åh, tack finis. jag blir så glad varje gång!

kärlek

2009-05-26    22:48:16    http://obstinate.blogg.se/
carro

åååh, du köpte skivan! :D <3<3 den är asbäst!

2009-05-28    18:20:42   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback