Fint.

2009-05-17 | 21:50:40 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer



Dagens slappa söndagsklädsel.



Kvällsfika, vatten och tre rostade mackor med vitlöksost på. Glassen var inte så god, så den fick pappa.



Jag har beställt en fin rosett som ska pryda mitt hår i sommar och ett jättefint halsband, men fann inte bilden på det, ni får se det när det kommer med posten.

Här kan ni beställa en massa fina saker: http://shop.quietland.se/, frakten är bara på 6 kr också.

Nyss när jag skulle gå bort med mitt täcke så föll en kruka på golvet, påtal om klantighet.
Nu ska jag borsta tänderna klart, läsa lite bloggar och sen hopp i säng!

Claudia

Himla fin rosett tycker jag, kommer bli jättesnyggt i sommar!

2009-05-18    17:30:07    http://smultronflickans.blogg.se/
carro

glassen såg ju BÄST ut! <3<3 saknar dig

2009-05-19    12:02:37   
Anonym

fin :)

2009-05-19    22:47:11   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback