Drömmar

2009-05-23 | 15:46:55 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Inatt drömde jag att jag var gravid.
Det var ångest framkallande.
Min syster var också gravid.
Susanne med, men hon är ju det på riktigt och ska snart föda.
Det är nog därför jag drömde det här.
Eller för att jag och carro pratade om graviditet igår.
Jag var rädd i drömmen, jag ville inte ha mitt barn.

Min största rädsla är att bli gravid nu.
Jag vet inte ens om jag vill ha barn faktiskt.

Det värsta jag vart med om var när jag hade sex utan kondom en gång, jag fick världens panik och trodde verkligen jag var gravid hela tiden, två dagar senare gick jag och köpte dagen efter piller och allt var frid och fröjd igen.
Men det är verkligen något som gör mig panikslagen.
Så till alla där ute, använd preventivmedel!
Fast det finns en lösning till fast den är inte riktigt lika säker.

Jag vaknade efter en lång tid av drömmen och sa till pappa "ÄR JAG GRAVID" hahahahhaha. Jag skulle absolut inte kunna vara det.
Men jag har en slags gravid rädsla om man säger så.
Någon som jag som är så patetiskt rädd för att bli gravid, borde inte ha sex överhuvudtaget, för den här rädslan får jag även om jag använt kondom.
Hej paranoid tjej.

Till alla er som inte vill bli gravida, tänk er för.
För jag tror att göra en abort är ett sjukt stort beslut.
Men jag skulle göra abort, om jag blev gravid med någon som inte var min pojkvän osv.

Gravidnoja gör ont.
Jag ska leva livet och ha finaste partnern innan jag blir med barn, om jag ens blir med barn.
Man blir så sjukt bunden då.

Med det här deppiga inlägget med mina tankar, säger jag lycka till med barnet som snart ploppar ut, till min fina vän Susanne!
Saknar dig.

Susanne

Det är ju en fördel att du drömmer så ändå, det får ju dig bara att vara ännu noggrannare med preventilmedel. :)



Fast att man blir så bunden tycker jag inte alls stämmer. Det blir som man gör det till. :)



Saknar dig med förresten! Kommer kanske att vara hemma i övik mellan den 1:a och 13:e juli. Hoppas vi kan ses då!

2009-05-23    16:56:39    http://ultrapid.blogg.se/
Erika

Jag hade med gravidnoja när jag var i din ålder. Har det ibland nu med trots att jag äter p-piller, hehe!

2009-05-23    20:50:02    http://morgondimma.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Haha och det enda jag tänker på är att jag skulle vilja vara gravid, ingen gravidnoja här inte ;)

2009-05-24    12:28:34    http://emmasays.blogg.se/
emma

oh finfint med sool (: det har tyvärr ösregnat i malmö idag. riktigt jobbigt när jag cyklade runt och jobbade

2009-05-24    19:55:21    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback