Dagens söndag.

2009-05-03 | 19:39:37 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

Efter jag tagit in tvätten så åt jag söndagsfrukost, rostat bröd, yoghurt med flingor och god blodapelsin juice till.


Dagens söndags klädsel, slappa söndagskläder blev det.


Söndagsmiddag, jag öste på rejält, åt inga veggiebullar så åt jättejättemycket sallad och dressing och hemgjord potatisgratäng, det var jävligt gött!

Idag har jag inte vart sysslolös precis som jag brukar vara på söndagar, har pluggat engelska, tagit in tvätt, hängt ut tvätt,sorterat tvätt, diskat, hett i disk i diskmaskinen och tagit ur, skurit grönsaker, duschat hunden, läst, målat naglarna, sorterat ur två lådor och hett in sakerna i en låda igen, småstädat ungefär,renbäddat sängen,sett på tv,strykit,bakat och nu snart ska jag rasta hunden.
Än fast söndag är vilodag så måste man inte slappa på den är svaret. Jag gör massa saker för att inte min ångest skall dyka upp hela tiden.

emma

oh göttet med potatisgratäng! det är nog bra att göra mycket på söndagar. jag har också tänkt på det. annars sitter man bara och deppar och tänker för mycket.

2009-05-03    20:31:11    http://metrobloggen.se/Obscene
Malin

det är bra, lisa! att du gör saker istället för att deppa ner dig. jag vet själv att när jag känner att ångesten börjar gnaga i mig (mestadels efter måltider) så börjar jag städa, nästan maniskt. men det hjälper ju, och det är ju det viktigaste :)



svar; tack så jättemycket söta du :



och JA JA JA, det vore jättejätteunderbart om du kom hit! Faktiskt <3

Då skulle vi kunna dricka en massa te, gå promenader, kolla i second hand affärer (de få som finns i gävle) och bara prata :


2009-05-03    20:56:23    http://hallonte.blogg.se/
M

ojojojoj, du hade mycket att göra du :>

men alltså, hur går det med skolan och allt det där nu? hittat någon lösning?

cool att du skriver btw, har du funderat på att liksom använda dig av det eller är det mest en sorts ångesthantering och sånt?

:)

hihi, den där klänningen tycker jag om också men jag vågar inte ha den för den ser inte så bra ut pååå mig. uhu.

ha det bra!

2009-05-04    14:05:19    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback