Arvikalängtan

2009-05-12 | 13:59:19 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
idag, så jag tänkte att ni får några härliga bilder ifrån arvika. Peppa arvika! Mindre än 2 månader kvar. Fast först klara skolan och iaf gå dit. Hej rädslor. Men i morgon eller aldrig mer, står på schemat. Hellre i morgon än aldrig mer så klart, jag ska ju klara det, det går lite trögt bara.

Först lite roliga bilder från 07


Kärleksparet på arvika, bild från 07, första gången jag var där.


Jag var jättehungrig, men sen åt vi äckelpizza i stan.



Jag fixar håret.




Min älskling, han döpte jag till putte.


Det hade redan börjat bli lerigt på onsdagen och folk rullade sig i leran minst sagt.


På mornarna var man jävligt sliten, jag var på besök i min systers tält.


På torsdagen drack jag kir och blev fullast.


En gång hamnade jag i ett skabbigt camp, där en ful kille ville att jag skulle sitta i hans knä, då drog jag.

Nu tar vi lite festivalpepp bilder arvika 08.




Äta pasta och  ketchup är himla gott eller inte, perfekt festivalmat.


Det var satans varmt så man brände sig ju liiitegrann. Än om man hade solskydd, om det var någon person som hade glömt att smörja in exakt överallt.


Det var satans varmt så man var jävligt lättklädd och man får valkar när man sitter ned


Jag var full och älskade gula gubben.


På fredagnatt var vi riktigt läskiga.



Vi var ungefär lite skabbiga.



Jag och Susanne delade på en mumsig pizza.



Kondomhumor.


Glass i arvika stan.


Översvämning inne på coop.


Bli redo för regnvädret ute, men såklart när vi kom ut så slutade det regna, elakt. Skabbig o härlig var man på lördagen.



Ett äckligt vin som jag sålde för 20 spänn. Eller det var ju varmt, därför det var snusk.


Familjen och äckliga woken.


Sedan var det hemfärd på tio timmar.

Åh, så jag längtar till arvika! Svinbra band och finaste carro ska följa med den här gången :* och sanna o robert så klart.







beabea

Ja, jag vet verklgien hur det är att vara omotiverad, det är sämst. Men det är bra att du ska ta tag i det nu!!



Och arvika, nam nam. Vi ses där!:*

2009-05-12    16:21:54    http://peterstormare.blogg.se/
Malin

Nu blev jag otroligt pepp inför p&l. jag läääääängtar som en tok! :*

2009-05-12    16:27:13    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback