-

2009-05-12 | 11:59:47 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Det går aldrig.
När ska det gå?
I morgon eller aldrig.
För jag ska ju klara det här.

Jonas

men gumman!

buhu, det känns som att allt har gått utåt för dig sen jag flyttade till sthlm, kom hit och lev livet <3

2009-05-12    13:38:29    http://www.taza.se
Malin

DU KOMMER KLARA DET <3 jag tror på dig söta du.



svar; OJA, du MÅSTE verkligen se den. Dock inte ensam, då kommer du bara ligga och grina som en bäbis efteråt. Bäst att se det med mamma eller pappa så att man kan smyga undan lite diskret, torka tårarna och skratta åt sig själv efteråt :* <3



Säg inte så, lisa! Du klarar det här! DU KOMMER ATT KLARA DET! Ge inte upp snälla du.

Och håret mitt blev faktiskt bra, för en gångs skull :'

2009-05-12    16:16:59    http://hallonte.blogg.se/
M

sv: men ack vad söt du är! jag älskar te :'>

alltså att du går till skolan är ett stort steg bara det, för det har du väl inte gjort innan? det är starkt av dig tycker jag. tryck inte ner dig för det du inte klarar av just nu, utan peppa dig för det du faktiskt klarar av.

hjärteri

2009-05-12    22:40:55    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback