Så nära får ingen gå

2009-05-28 | 17:36:28 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
I dag gick det inte heller.
Jag har bestämt mig att i morgon ska det gå,för jag måste lämna in arbeten.
Jag har min näst sista mattelektion i morgon också. Så måste gå, måste alltid gå.
Jag ska inte bry mig så mycket, om mina betyg, ett g är bra, för det är i alla fall ett godkänt och det är bättre än ett ig.

Har ni nått tips på vad man ska ge till mamma på morsdag?
Jag har luskat ut en sak, ska nog ge henne ett presentkort på en fika eller så hihi. Jag kan skriva det här,eftersom min mamma inte läser min blogg hehe.

Nyss åt jag äcklig middag men det går det med.
Pommes fritsen var varma men inte fisken, det sög.
Så det slutade ju med att jag bara åt pommes fritsen.
Solen skiner och jag ska nog ta med mig en kopp te ut i solen kanske och läsa i en ny bok jag fick idag åh.
Fick även ett brev som jag redan har svarat på och ska skicka senare.

Just nu tuggar jag på ett gott tuggummi och borde gå till köket och ta ur diskmaskinen men det är ju tråkigt. Nu försvann solen men den kanske kommer tillbaka vem vet.

Inatt drömde jag om en hemlighet, så ska inte berätta, drömde även om att jag skulle sova på vandrarhem, att pappa var arg och en massa till.
Det här är en meningslös dag mina vänner.

Men det är skönt att vara barfota.  Det är bland det bästa jag vet.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback