Torsdag

2009-06-04 | 12:27:17 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
I går sa jag till mig själv att det skulle gå idag. Men i morgon ska det gå, för i morgon måste det gå, nästa vecka är ju allt över och jag måste lämna in arbeten.

Det är så hemskt hur man kan bli så rädd för skolan och inte ta sig upp. Skolan är inte farlig precis. Just nu sitter jag i filt och fryser, det blåser ute och jag ska nog äta något snart. Ska nog se på nån film idag så mitt humör blir liiiiite bättre! Hoppas jag får något paket också eller brev. Nä, inatt hoppas jag på både sömn och ingen ångest och inga dumma drömmar.

I morgon ska det verkligen gå, för snart är skiten över. Hade jag gått till kuratorn hade allt gått mycket bättre, det vet jag, men när jag inte tog mig dit, så tror jag inte att jag skulle ta mig dit igen om jag har tid, eller jo, skulle jag nog. Får fixa en tid där snart igen.

Nu till något roligare, lite fina bilder!



Igår ösregnade det ute och haglade en massa. Så jag passade på att fota lite.




Jag tog på mig mina fina blommiga stövlar och tog ett paraply och gick ut.



Äppelträdsblommor är så fint!



Syren är himla fint och doftar gott!



Fast den här luktar inte lika gott.



Maskrosor kan vara fina de med.



Blomma.

Nu vill jag att posten ska komma snart! + Att jag ska klara allt på något vis, annars får jag läsa upp i höst. Måste börja med att ta mig till skolan i morrn, det ska jag minsann, det är ändå inte så lång dag.

Sen blir jag ju trots allt fri som en fågel.

PUSS!

Karoline

Åh vad fina bilder. Och TACK för din fina kommentar.. jag blir sååå glad :) Vi ses i övik. kram

2009-06-04    12:39:55    http://ikarolineshuvud.blogg.se/
vintageretroprinsessa

Vilka fina bilder du tagit :)



kram

2009-06-04    16:25:41    http://bambii.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback