Torsdag

2009-06-11 | 14:47:25 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Igår var det klassfest och jag blev bjuden på vin och rom, jag blev fullare än fullast och idag har jag minnesluckor och jag trodde jag skulle dö igår. Men jag överlevde. Får dricka mindre nästa gång= med i morgon haha, onödigt att jag köpte folkisar som jag inte drack utav, hehe.

Snart ska jag hoppa in i duschen och om 2 timmar ska jag fara och klippa mig. Jag åt en väldigt "nyttig" frukost, riskakor och potatissallad, jag mår illa,bakfylleilla mående, men det är ju mitt eget fel så. Hehe. I morgon tar jag studenten och vi har inget flak, men det är väl rätt hardcore ändå, vi får sno något flak eller nått. Haha, jag tar studenten utan flak, det är det inte alla som gör, men jag hade ju kunnat fixa något, åtminstone försökt, men men, nu är det försent. I morgon tar jag studenten och det känns så jävla skööööööööööööööööööööööööööönt. Än fast jag måste läsa upp, men jag kommer slippa den där skitskolan!

Nåväl kanske dags att hoppa in i duschen snart.
Puss.

Linda

En vän till mig som tog studenten för några år sedan sa att om de inte hittade något flak så skulle dom cykla runt i stan, mellan alla lastbilar och traktorer! Det hade varit coolt! Eller att gå! Men dom hittade ett flak till slut :P

2009-06-11    18:48:12    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback