Studenten del 2

2009-06-15 | 12:37:05 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Hemma. Farmor var jättejobbig och jag ville mest bara ha kväll så jag skulle få supa mig full, hahaha , jag hade så himla tråkigt alltså. Det var inget kul att se farfar, så sjuk som han är, alldeles borta och kan inte göra någonting själv längre nästan och vet inte hur han ska formulera ord, stackarn <3.
Fick en massa fina saker i alla fall, tusen kronor av pappa o mamma, 500 av farmor o farfar, hade fått 2000 för flera månader sen också, galet. Farmor är ju glömsk.

Det första jag gör när jag kommer hem är att gå på toa och farmor undrar:"vart är lisa" och pappa säger när jag kommer ut från toaletten " heheheheh,förstår att du var tvungen att gå på toa", på flaket blev det ju en liten champagneflaska och lite annat, man blev lite lullig! Då jag bara hade ätit en macka på hela dagen ännu och några små kex.

PRESENTER:


En fin rosa ros fick jag av mina föräldrar att hänga runt halsen och syrenblommor av fina carro <3.



Den här fina buketten med rosor, fick jag av mamma, men hon säger att den är från morfar, och dikten som ligger där i fönstret, fick vi av våran engelska-svenska lärare.



Urdrucken champagneflaska.



Den här fina fick jag av farmor och farfar (fast mamma köpte den hehe) och sen fick jag mer blommor också tydligen, som står ute på våran altan.

Efterrätt:


Jordgubbar med glass mumma!
Fast jag åt bara jordgubbar,hehe.

Alla kvällens festligheter kommer senare.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback