lista

2009-06-11 | 21:26:59 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Snodd lista från http://morgondimma.blogg.se
Skor: tygskor och ballerina
Sneakers:Har inga såna
Jeans: cheap monday
T-shirt:  t-shirt med snyggt tryck
Underkläder: från H&M,lindex och åhlens.
Väska: Second hand oftast
Plånbok: hello kitty men jag använder den aldrig, utan brukar använda en liten söt sak man kan ha saker i istället.
Solglasögon:Från H&m
Klocka: har ingen, mobilklockan duger fint!
Smycken: Halsband
Tv: Bonde söker fru, fråga olle, rent hus,sexuellt,coccobäng, men ser typ aldrig på tv.
Mobiltelefon: Sony ericsson t630
Mp3: hm, jag minns inte märket.
Dator: Några år gammal med märket acer
Smink: Använder en massa olika smink, men smink från yves rocher är bra och makeupstores.
Ansiktskräm: Willys oliv dag och natt creme och ett ansiktmousse oliv.
Deodorant: Oliv från apoteket.
Tandkräm:  Vi brukar ha olika, allt från willys egna till colgate.
Schampo/Balsam: Olika
Tvål: Olika
Parfym:  hallon från yves rocher
Mineralvatten:  Loka eller Ramlösa
Vin: Vitt, men rött funkar bra med.
Bröd:  Spelar ingen roll :D
Mat: vegetariskt, men fisk går också an.
Glass: Olika
Godis: Choklad,lakrits och sura.
Säng: Loftsäng
Lakan: spelar ingen roll.
Frisörsalong: Attityd <3, jag blir alltid nöjd!
Dagstidning: Öviks allehanda
Magasin: BON



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback