GLÄDJE

2009-06-25 | 13:05:37 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
När man hämtar posten och har fått två brev ifrån två brevvänner, hihi! Just nu är jag megahungrig, har inte kommit mig för att äta något än, än fast jag klev upp för mer än en timme sen haha. Men jag ska äta frukost ute i solen och skriva lite brev, lyssna på bra musik i mp3n och så, det är fint det! Fast först ska jag nog rasta en utav hundarna, den minsta, som är mer kissig än den andra, HAHAHA!

Jag har inte vart direkt effektiv idag ännu, men det kommer,hela dagen står ju framför mina fötter, stör mig enormt på mitt hår som ser ut som en stor fluffboll, eftersom det var nog fortfarande lite blött när jag la mig igår, eller det var det nog inte, men ingen bra hårdag i dag i alla fall. Ni ska få se min fina klädsel senare, den är liksom looovely! :)

Nu ska jag käka frulle och gå ut i solskenet.

MÅNGA SOMMARPUSSAR!

pelle

Vad coolt, har du många brevvänner?

2009-06-25    19:30:12    http://pellespersonliga.se
Ida

Kommer ihåg den tiden när man skrev brev, va kul det var! Mycket roligare att få ett handskrivet brev än ett mail:D

2009-06-25    21:26:22    http://festizzz.blogg.se/
pelle

Ah, så sex pers? Coolt. Är de svenskar allihopa?

2009-06-25    23:43:42    http://pellespersonliga.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback