FNISS

2009-06-25 | 01:45:45 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Ville bara berätta för er att jag luktar jordgubb från mitt body butter och att jag sitter i trosor och t-shirt, det är sjukt varmt inne, det är galet varmt inne, men det är skönt också, fryser ju inte direkt, är glad över att mina dagar numera i sommar är ångestfria, jag är glad och hittar på fina saker, i morgon ska jag bara vara hemma, ska städaaaa och göra hushållsysslor, fast inte så hemskt mycket, sola om det är fint i morgon med, läsa ut en fin bok, skriva ett brev, baka en kaka, ja, jag gör väl så mycket jag orkar och hinner, gå till det där huset och hämta pengarna, måste verkligen.

Nåväl jag funderar på att se en film nu eller fortsätta msna med två fina människor, eller lägga mig i soffan med filmen och något gott. Eller sova i min renbäddade säng. Nåväl får se vad som händer.

KYSS!

Else

body butter är bäst!

2009-06-25    10:44:26    http://finkultur.blogg.se/
pelle

vad läser du för bok?



du borde ha hälsat på Blondinbella! Och hälsat från Pelle ;D



jag på Donken vettu. Slavjobb, men väldigt skoj.

2009-06-25    11:11:17    http://pellespersonliga.se
M

saknar dig också. kommer snart tillbaka till bloggvärlden. lovar! men nu måste brevet vara framme i alla fall?

hjärteripärteri :*

2009-06-25    11:45:53    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback