FLANELLSKJORTAN<3

2009-06-19 | 01:23:47 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Jag har så sjukt mycket glädje inom mig just nu , jag älskar det, tillråga på allt såg jag hemligt idag och jag smälte, han är så sjukt vacker, åh.
Köpte finaste flanellskjortan på rea idag, som jag suktade efter igår tror jag det var, mmmmmm, jag har haft en grymt fin dag och allt är så vackert. Nu skulle lite hångel sitta fint, hångla är mysigt och så vackert på något vis. Hoppas jag får hångla med snyggaste killen på arvika åh. Hångel är livet, nästan.

Men nu ska ni få se spex-Lisa och flanellskjortan mmmmm, grr. Haha , jag är massa glad just nu, bla att jag är bjuden på fest i morgon, så fint, så fint, kan nog bli fint, eller et ska bli fint, för jag har ju alkohol, ja,jag menar inte att det kan vara tråkigt utan heller, men alkohol är fint, nej,jag är ingen alkolist, men alkohol är trevligt, ok.




HEJ BAJS
HEJ RÖDING
HEJ BAKOM MINA SOLGLASÖGON KAN JA VA ME SJÄLV



SPEXIG BRUD HALLÅ JA HEJ

JAG ÄR PÅ SJUKT GLATT HUMÖR DET ÄR VACKERT SOM POESI
SOM BOB HANSSON DIKT SMÖR, JAG KOMMER PÅ DIG, JAG KOMMER. ÅH JAG ÄLSKAR BOB HANSSON, HANS DIKTER ÄR VACKRA FAKTISKT, ÅH LENITA DU HAR SMITTAT MIG MED CAPS SJUKAN.



SPEXIG BRUD ÅH



hahahahahhahaha.



SPEXMIN



JAG SPEXAR TILL DET. HAHA!

ÄH PUSS PÅ ER, Jag bloggar gladast o roligast när jag är glad, fniss. HEJSVEJS


panda

bra att du är glad finaste majs. själv har jag döden på min axel. haha

2009-06-19    10:51:45    http://pandawhore.blogspot.com
Sassy

Åh, vad jag blir glad av att läsa att du har så mycket glädje inom dig!

Och du är så söt i skjortan!



Ha en fin Midsommar!



kram

2009-06-19    12:09:11    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback