Fest

2009-06-11 | 14:48:54 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag har minnesluckor så jag minns inte allt. Men vindrickande, bra musik,trevligt sällskap, fulla är vi alla, promenad till statiol? Jag vet faktiskt inte, om vi satt där och åt chips och sen promenerade intill stan, jag har enorma minnesluckor.

+ att jag tror att mamma skjutsade hem mig, jo,det gjorde hon, men jag minns att allt bara snurrade hela tiden. Det var en galen kväll och en helt galen fylla. Dricka mindre nästa gång kanske, eller inte lika snabbt.

A. Hörnfeldt

Men åh vad ni är fina fina fina! Lycka till nu, och grattis till studenten!



Själv tänker jag strax knåpa ihop ett inlägg angående hur det känns för mig med skolavslutning. Puss

2009-06-11    15:18:23    http://antonhornfeldt.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback