BON och Sömnlöshet

2009-06-02 | 13:36:09 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Det är inte glädje att ligga sömnlös men det är glädje att titta i BON, hoppas jag får den tidningen någon dag framöver, mitt nästa nummer dårå.

Tänkte därför visa er lite fina bilder ur den.


Framsidan utav tidningen är fin och den där boken började jag läsa igår, som jag fått låna utav carro.



Kärlek



Gosa lite.


Spexig brud!


Den här bilden gillar jag extremt mycket, så himla fin.



Harmoniskt ser det ut.


Gömma sig, eller så gråter hon, det är en tolkningsfråga.



Tyll



Kvinnor är vackra. Jag har ju den turen att vara bisexuell och gilla bägge två också. Skulle ni vilja att jag berättade i något inlägg när jag upptäckte att jag var det?

Sen eftersom jag inte kunde somna, så mycket tankar som snurrade omkring, hoppas jag kan somna i tid ikväll dock!!!!!!!!! Så tog jag lite andra bilder också.



Jag har pandor i min säng och pikachu, fötter har jag också och när jag var mindre så kluddade jag sönder min vägg, ångrar det dock nu.


Igår var jag utan piercing och idag med än så länge, jag har breda axlar men det gäller bara att acceptera det också.



Jag har fullt med fina saker på väggen, finare att ha det på väggen än att ha massa deppkludd.



Jag har en riktigt ful lampa också.



Sen somnade jag, fast riktigt så snabbt gick det väl inte. Men.



ina

vilken fina bilder i tidningen!

2009-06-02    13:49:22    http://winterbarn.blogg.se/
M

åh, är du bisexuell? sånt är väldigt intressant tycker jag, ja men hur man märker det och sånt. skulle vara kul att läsa om. och så blir jag glad att folk står för det. den gladaste tiden på året är ju trots allt priden! jag har gått dit två år i rad nu med mor och hennes flickvän. det är kärlek och acceptans överallt där :*

2009-06-04    12:17:39    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback