Balen

2009-06-22 | 11:31:54 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
 

Mark som gick i min klass och jag har inte orkat lägga upp alla bilder ännu, så idag kommer det sisådär en vecka och 2 dagar senare.



Stina likaså



Evelina och Mikaela som också gick i klassen och Mikaela som hade feber på balen, not trevligt kan jag tänka mig.



Malin var vacker. Men det var ni alla andra också.



Dom här flickorna var enormt vackra på balen.



Malin fotar Mark som posar i kameran.



Elin som gick Mode&Design var himla fin med.



Underhållning av gubben till vänster, han var så grymt tråkig och irriterande, jag ville döda honom, men lite kul var han i alla fall.




Stina och jag, haha kolla vad olika våra ansiktsformer är !




Massa människor.



Uppäten mat nästan. Jag måste säga Balen var ett fiasko, eller fiasko och fiasko, vinet smakade bajs och vi fick ingen förrätt, välkomstdrinken var trocadero, skulle kunna tycka att de hade kunnat lyxat till det med något annat jaja, det var kul att gå än fast jag gick hem himla tidigt för att jag mådde dåligt på både insidan och fysiskt. Fast mest för att jag ändå inte hade någon att prata med, då är det inte så himla kul.






Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback