Arvika tema del 7

2009-06-07 | 16:38:23 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Misär är söndag, man är trött, man vill hem men ändå en vecka senare vill man tillbaka dit.

2007:



Lerbölja och vafan allt hamnade i leran när jag skulle packa, till och med jag blev lerig, jag skrek och hade mig, var arg som fan och framför allt trött.



Mmm, jättefräsch eller inte, hehehehehheheheh.

2008:



MISÄR!



Fast detta var vårt eget fel då vi inte hade vett och hämta en soppåse fast allt detta har inte vi gjort hehe. Inte allt toapapper o skit där.



FRÄSCHA ELLER INTE.



Sanna är pigg heheheheh.



Susanne gör en spexmin.



Sitta och vänta på tåget som ska ta oss ifrån arvika

foto:Robert




Ska kliva på tåget från sthlm.



Sundsvall och nästan hemma! Bara femtonmil kvar wooooooooowoooo!

Här med är det slut på arvikatemat! Men ni kommer ju få se massa bilder efter jag vart på arvika i år :).





Erika

Ser nästan ut som ett slumområde, hehe ;)



Sv. Ja, det var på promenaden runt höglandssjön som jag tog de bilderna.

2009-06-07    21:34:46    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback