Ännu en lista

2009-06-24 | 13:43:06 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
snodd ifrån http://taggtroden.blogg.se

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Pappa innan han gick till jobbet, men mamma träffar jag just nu eller hon ligger och tar det lugnt, hehe.
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken var den senaste film du sett? Jag minns inte? Det var ett tagsen jag såg någon film faktiskt.
5. Vem ringde du senast? Sanna igår.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  Haha, jag minns inte, jag har redan glömt vad jag skrev, eller snarare det är för galet för att skriva här.
7. Vad är dagens planer? Först göra i ordning mig, käka frukost, sen ta mina ben och promenera till Robert för att sen promenera vidare till stan, eller så får jag skjuts av mamma, om jag är lat, höhö.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?Skicka sms, gillar inte att ringa, men ringer gärna till min syster eller till Carro,fniss.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?Gifta.
10. Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna med prickar.
11. När såg du senast din mamma? Jag ser henne varje dag säger jag ju.
12. När träffade du din pappa senast? I dag och han träffar jag varje dag med.
13. När vaknade du idag? 9, sen elva, sen somnade jag om till tolv typ.
14. Har du någon gång hittat en katt? Nej, bara sett en massa katter.
15. Vilken är din favoritplats? Hemma <3
16. Vilken plats föredrar du minst? Jag föredrar alla platser, gillar många platser.
17. Var tror du att du befinner dig om tio år?Någonstans i sverige med någon het kille eller brud och gärna en katt eller hund.
18. Vad skrämde dig som barn? Hur mycket som helst, döden och mörkret ute exempelvis.
19. Vem fick dig att skratta senast? Sanna igår.
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag äger inga dock.
21. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, men nästa dator som jag troligen skaffar helt själv, blir en bärbar.
22. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är hemskt olika, beroende på om det är kallt är inte, hemma sover jag naken, eller med trosor, eller med trosor och nån tröja, eller pyjamasbrallor till och med, om det är kallt. Borta: med t-shirt och trosor, eller brallor också fast det förekommer sällan och sover jag med någon fin kille som man kanske gosar lite med, så blir det väl naken, fniss.
23. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
24. Hur många landskap har du bott i? 1.
25. Har du någon gång spytt på fyllan? En gång för flera år sedan när jag var 16 och spydde upp folkölet, haha.
26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota <3. Fast bara på sommaren hehe.
27. Är du social? Ja!
28. Vilken är din favoritglass? Har så många favoriter, men ben och jerry, går alltid ner.
29. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA!, köpa massa saker, skänka bort pengar osv.
30. Tycker du om kinamat? Vet inte.
31. Tycker du om kaffe? Japp, med lite mjölk i så!
32. Vad dricker du till frukost? Olika! Ibland juice, ibland mjölk,ibland oboy, ibland te, ibland kaffe, hehe.
33. Sover du på någon särskild sida? Nej, inte i min säng, jag sover ibland innerst och ibland ytterst, med andra sover jag oftast innerst.
34. Kan du spela poker? Nej.
35. Tycker du om att mysa? Ja! Klart jag gör :).
36. Är du en beroendemänniska? Ja! Det är jag verkligen.
37. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, men just nu har jag glömt vem det var, känner nog ingen faktiskt, men vet om några.
38. Vill du ha barn? I framtiden så vill jag ha små knoddar.
39. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, men jag fick ig, jag var sämst, men jag kan ganska många ord, har bara så dåligt ordförråd och vet inte hur jag ska formulera mig.
40. Har du någonsin åkt ambulans? Näpp.
41. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
42. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller resor. Eller småsaker. Eller mat. Haha, svårt ju!
43. Äger du dyra smycken? Nej.
44. Har du någon gång testat narkotika? Nej och tänker aldrig heller!
45. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Har inte stoppat nått i munnen ännu.
46. Vem är den roligaste människan du känner? Det vet jag inte, men carro är hemskt rolig eller sanna eller robert.
47. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr från när jag brände mig på strykjärnet förra månaden, som är på höger underarm.
48. Vad har du för ringsignal?Nån tråkig en bara, som man kan välja.
49. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nä, men det finns ute i förrådet ;P.
50. Flirtar du mycket? Haha, tror inte det.
51. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt rum.
52. Kan du byta olja på bilen? Nej. Har aldrig testat.
53. Har du fått fortkörningsböter? Haha, jag har faktiskt aldrig kört bil...
54. Vilken var den senaste bok du läste? En diktbok av bob hansson <3.
55. Läser du dagstidningen?  Nej. Inte ofta alls, än fast vi har den.
56. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
57. Dansar du i bilen? Haha, nej.
58. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Jag minns inte, men tror det var p3.
59. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?lite saker jag ska komma ihåg och köpa på fredag, när vi ska handla.
60. När var du i kyrkan senast? Haha? Det minns jag faktiskt inte, eller jo, när jag gick ut nian. Hehe. Eller så var det efter det, jag minns inte.

Erika

Det där var en lång lista, ska komma ihåg den om det regnar någon dag =)



2009-06-24    21:58:04    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback