-

2009-06-03 | 01:42:15 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Men åh är du dum eller?

Jag satt här i godan ro och gjorde inget särskilt, tänkte inte så mycket sen dök plötsligt ångesten upp.
Ska gå och lägga mig och försöka sova bort den!

Blöhhhh.

V,

åh men dem är ju så otrrrroligt fina! själv har jag en Basset :)

2009-06-03    08:00:12    http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
emma

åh tack! (: då har du inte mycket kvar i skolan nu, så jävla skönt! men hur tusan har dem tänkt när dem har lagt balen dagen efter studenten? jag var helt död och bakis efter min studentdag. men härligt att du ska gå på din bal iaf (: jag gick tyvärr inte på min, jag och en kompis bojkottade den. hoppas din ångest försvann under natten söta lisa!

2009-06-03    14:24:18    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback