Inatt

2009-12-19 | 11:48:21 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Så smsade jag med hetingen i flera timmar. Sen var jag så trött så jag la mig i sängen och smsade. Somnade. Vaknade upp, svarade på det senaste smset. Fast jag hann som inte riktigt svara klart innan jag somnade igen. Så vaknade jag igen och skrev klart smset. Lite roligt att jag somnade med mobilen i handen båda gångerna haha.

Idag ska jag skicka ett julklappsbrev till honom för han får typ inga julklappar. Så då ville jag vara lite snäll och ge honom ett brev fyllt med kärlek och gott te.

Nu  måste jag gå och göra i ordning mig. Ska på stan med pappa och köpa det sista+ att vi måste ta bussen för batteriet är dött i våran bil. Så jag kan inte gå på krogen ikväll och jag hoppas Susanne kan träffas. Det vore fint i alla fall.

PUSS, JAG BORDE GÅ OCH GÖRA I ORDNING MIG JA JUST JA. HAR TYP FYRTIOMINUTER PÅ MIG, MEN JAG HINNER! JAG ÄR SNABB!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback