Idag är jag mysigt klädd och känner mig fin, jag älskar de dagar när jag känner mig fin för de förekommer inte så ofta och jag vet vem det är som får mig att känna mig fin och jag saknar honom just nu, så jag sitter och lyssnar på vår lista.

2009-12-26 | 00:41:48 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer


Jättemysig stor kofta som jag nyss fått ifrån H&M och mina nya sammetsleggings som är sjukt sköna!



En fin rosett av tre som jag vann i en bloggtävling. Jag blev så lycklig över att äntligen vinna i en tävling ska ni veta. För jag är en sån som aldrig brukar vinna så när jag fick ett mejl om att jag hade vunnit tävlingen för att min motivering var finast, så blev jag superlycklig och jag älskar ju rosetter :).



Fina pojken kan jag inte vara hos dig nu så kan vi pussas lite? :* Men snart i Januari så får jag besöka fantastiska Göteborg och träffa massa fina människor, speciellt mest ser jag framemot att träffa förälskelsen. ÅH. ÅH.



Testade mina nya ögonskuggor idag också men jag fick ingen bra bild på det, någon annan dag så. Älskar dom, hur många som helst+ att det är jättebra och billigt smink, mmm, nu kan jag ha regnbågsfärgade ögonlock hihi.



Gömma sig i en tekopp kan man också göra.



Plattade håret också. Bara så lite som att göra sig lite fin kan få mig på himla fint humör. Åh. Dessa dagar när jag gillar mig själv är så underbara. Alltså när jag gillar mitt utseende och de dagarna blir fler och fler. Åh. Livet. Baby. I like livet!

Såg förresten en sjukt bra film ikväll också en utav alla tre jag fick i julklapp, Lady chatterleys älskare så himla fin film, sensuell,vacker,bra, spännande och fransk var den också. Nästa år kanske jag besöker Paris, man vet aldrig, man får drömma.

Lördagspuss på er!

lina [discosadness.blogg.se]

så otroligt söt du är!

önskar att jag också passade i septum.

2009-12-26    00:50:47    http://discosadness.blogg.se/
Hannan

fin kofta!

2009-12-26    02:28:14    http://musikpolis.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

mys-outfit :)

2009-12-26    14:02:03    http://emmasays.blogg.se/
ingrid

jag kom att tänka på en sak, gud vilka smala ben du har!!! seriöst! :D

2009-12-26    20:51:33   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback