Söndag, 5:e juli, hemfärd.

2009-08-17 | 13:23:01 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer


Robert var fortfarande full när vi skulle åka hem.



Carro var pepp på hemresa.



Jag var blöt i håret och sliten.



Sanna var trött och less på den fulla gubben robert.



Den söta pojken som sov.



I stockholm central hade vi hamnat nu.



Sen på tåget mot sundsvall.



Mums med kaffe och det blir nog arvika nästa år igen självklart.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback