Onsdag

2009-08-12 | 19:43:06 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
I dag har jag också haft en ledig dag och jag har städat upp i köket, hängt upp och tagit ned tvätt, åkt och ätit middag på målet med mina föräldrar, jag ville ha fiskmål men det var slut, så det blev falafeltallrik och jag blev nöjd som vanligt, för det är alltid så himla gott, sen åt jag en biskvie till efterrätt och nu äter jag lösviktsgodis. Tänkte kanske se någon film idag, men vet inte om jag orkar, måste lägga mig vid elva åtminstone då jag ska upp sex i morgon och imorgon ska jag träffa Erika,det blir trevligt. Får se om det blir någon film eller inte, heh.

Har färgat håret idag också, så nu är det inte lika fult som det var innan, 30 kronors håfärg visade sig vara mycket bättre än 80 kronors hårfärg, så kan det vara, willys är bäst, de har två märken som är billiga, ett märke får du en hårfärg för 30 och det andra för 40, hur bra som helst. De är bra hårfärger med!

Nu ska jag nog läsa lite bloggar eller nått och idag blev jag irriterad på då jag skulle sätta in pengar och det inte fungerade, men imorgon ska jag försöka igen, när hon har svarat på mejlet hehe.



Det ser mörkare ut eftersom håret är blött på bilden.

PUSS

emma

jag gillar din hårfärg skarpt! (: jag önskar att jag vågade ha det i den färgen. min bror är 10 (: så det är inte alltför lätt att underhålla den lille typen. just nu tycker han att jag är tråkig och väntar på att min pojkvän ska komma hem från fotbollen. patrik är ju lite av min lillebrors idol. hoppas du har en mysig kväll nu! puss

2009-08-12    21:18:56    http://www.metrobloggen.se/Obscene
Erika

Jag ska kika på den där hårfärgen som är så billig och bra nästa gång jag är på willys =)



Det blir kul att ses imorgon. Hoppas att det blir en solig och fin dag!

2009-08-12    21:28:19    http://morgondimma.blogg.se/
anna

åh fint :D har inte fått nått svar än fast det kanske kommer

2009-08-13    01:01:03    http://bonjourthisisme.blogspot.com
Jennifer och Linnéa

svar: Ja vi får hoppas på det!:)

2009-08-13    12:58:19    http://sweetnothing.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback