Min måndag

2009-08-24 | 21:52:25 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Så här har jag spenderat min måndag:

Sov länge, mejlat en pojke som verkar fin,hämtade posten, åt frukost 3 skogaholmslimpor med smör och ost och drack päronsaft, skrev två brev ute i solskenet, slappat, ätit pannkakor till middag och sett på en himla jättebra film, den var helt fantastisk och den heter moonlight and valentine. Tittat på tradera, lagt upp tradera auktioner och nu hoppas jag att jag vinner något utav det jag lagt bud på tradera. Nu dricker jag grönt vaniljte och det smakar helt okej, jag är inte så mycket för påste, löste är mycket godare. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.

Christopher Robin

Sv. Javisst är de? Jeunet, som gjort Amelie bl a, är ju också världens bästa regissör.

2009-08-25    00:59:57    http://attvarachristopherrobin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback