Lördag

2009-08-29 | 15:28:42 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
I dag har jag gått på stan med mina föräldrar, kikat lite, ätit en falafelrulle för 30 spänn, mums och köpte fina blommiga leggings och lila glansiga strumpbyxor, ska nog köpa fler strumpbyxor till veckan, då jag knappt har några, man vill ju ha ett litet lager. Sen fick jag fina trosor utav mammis.  Sen skulle vi åka på loppis, men det var redan stängt, så jag ska nog cykla dit imorgon. I kväll vet jag inte vad som händer, blir nog bara slappt.

Puss.





Erika

Japp, vi var en sväng in till stan idag =)Ingen shopping dock, mer än på apoteket. Jag har shoppingstop från 27e till 27e =)



Sv. Vi får ta en fika snart så får jag testa den där laxmackan

2009-08-29    20:57:50    http://morgondimma.blogg.se/
Malin

sweetiepie! vad är det för fina strumpisar du har på dig? leopard?



och strumpbyxor ska det vara :D i MASSOR!

2009-08-29    23:18:08    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback